Песни

Авторизация



Регистрация
Забыли свой пароль?

KiD CuDi - Make Her Say Ft. Kanye West And Common


Вы сейчас просматриваете страницу, с которой можно скачать KiD CuDi - Make Her Say Ft. Kanye West And Common mp3, найти текст к этой песни и слушать онлайн без какой либо авторизации

Исполнитель: KiD CuDi

Название: Make Her Say Ft. Kanye West And Common

Длительность mp3: 03:36

Скачали: 477

Доавблено: 2015-03-25

Скачать

Все песни исполнителя KiD CuDi

Текст песни:

Kid Cudi feat Kanye West - I Make Her Say Lyrics

I make her say
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
When I
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
I make her say
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
What up
P-p-p-poker face
P-p-poke her face

Me first!
She wanna have whatever she like
She can if she bring her friend
And we can have one hell of a night
Through the day
Eh, I mean staring like a creeper cause you gotta peep ‘er
I mean you probably might be saying you aint jockin’ either
But man, o girl got a fat old @ss
Yeah, the type that make you tell a b!tch just dance
And f@k them other niggas cause you down for her b!tches
F@k them other niggas cause she down for the stickin’
And f@k them other niggas hope she down for some lickin’
And f@k them other b!tches
Cause she’s down for the trickin’ up
I’m hopin’ she a rider
When its said and done
And she spit it up and swallow now
I ain’t got a trip about them niggas who like her
But me and mammy know who can really make her go

Lady Gaga
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face

Kanye West
She said she want whatever she like
She said she gone’ bring her friend
Now we gone’ have a hell of a night
Through the day
I made her say
Hold up, born in 88′
How old is that? Old enough
I got seniority with the sorority
So, that explain why I love college
Gettin’ brain in the library cause I love knowledge
When you use your Medulla Oblongata
And give me scoliosis until I comatoses
And do it while I sleep yeah a little osmosis
And that’s my commandment you ain’t gotta ask Moses
More champagne more toast’es
More damn planes, more coast’es
And f@k a bus, the Ben is parked like Rosa …

I make her say
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
When I
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
I make her say
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
When I
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
I make her say

Common
She said she want whatever she like
But she gotta bring your friend
We could have a hell of a night, through the day
She blamed it on the a-a-a-a-a-alcohol
She had her hair did, it was bound to fall
Down, down for a damn, Cudi already said it
A poker face book I already read it
But man, her head was gooder than the music
electro body known to blow fuses
A stripper from the south lookin for a payday
Said b!tch you should do it for the love like Ray Jay
But they say you be on that conscious tip
Get your hair right and get up on this conscious dick
I embody everything from the Gali to the party
Its the way I was raised on the south side safari, so

Lady GaGa
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face
(I make her say)
Oh, oh-oh-oh
Oh, oh-oh-oh
(When I)
P-p-p-poker face
P-p-poke her face

Lady Gaga
Can’t read my, can’t read my
No he can’t read my poker face
She’s got me like nobody
(repeat)

Клип Kid Cudi - Make Her Say (Clean Version) ft. Kanye West, Common


Похожие клипы:

  • Young Jeezy - Put On ft. Kanye West
    Young Jeezy - Put On ft. Kanye West
  • Kanye West - Coldest Winter
    Kanye West - Coldest Winter
  • Kanye West Ft Young Jeezy - Put On (Dirty)
    Kanye West Ft Young Jeezy - Put On (Dirty)
  • Heartless (Kanye West Cover) - WILLIAM FITZSIMMONS - tvnoir.de
    Heartless (Kanye West Cover) - WILLIAM FITZSIMMONS - tvnoir.de
  • The Word Alive -
    The Word Alive - "Heartless" (w/ Lyrics)
  • The Fray, Heartless (Kanye West Cover) +lyrics
    The Fray, Heartless (Kanye West Cover) +lyrics
  • Dilated Peoples - This Way Feat. Kanye West
    Dilated Peoples - This Way Feat. Kanye West
  • Kid Cudi- Mr Solo Dolo (Official Concert Video)
    Kid Cudi- Mr Solo Dolo (Official Concert Video)
  • Consequence - Everybody Told Me (Prod. Kanye West)
    Consequence - Everybody Told Me (Prod. Kanye West)
  • Clipse - Kinda Like A Big Deal (Clean) ft. Kanye West
    Clipse - Kinda Like A Big Deal (Clean) ft. Kanye West
  • Kris Allen Heartless (REAL) Live Performance Video!
    Kris Allen Heartless (REAL) Live Performance Video!
  • 2 Chainz - Birthday Song (Explicit) ft. Kanye West
    2 Chainz - Birthday Song (Explicit) ft. Kanye West